Mijn E.H.B.O | Leer nu eerste hulp online!

Stichting Evenementen EHBO Rotterdam-Zuid is ook aangesloten bij Mijn E.H.B.O.

Leer vandaag nog eerste hulp verlenen!
Deze online opleiding behandelt de volledige theorie voor het diploma Eerste Hulp. Om het diploma Eerste Hulp van Het Oranje Kruis te behalen volgt u na deze online opleiding nog enkele praktijklessen. Het geheel wordt afgesloten met een examen.
Wanneer u de cursus heeft afgerond, kunt het het theoriebewijs uitprinten. Met dit theoriebewijs kunt u bij ons of een andere opleider terecht voor het afsluitende praktijkgedeelte en het examen.

Uw kind is toch uw kostbaarste bezit?
U durft er misschien niet aan te denken dat er wat met uw kind gebeurt, maar als dat het geval is dan wilt u toch zelf kunnen helpen?

Start vandaag nog de online opleiding Eerste Hulp aan Kinderen en leer EHBO op een interactieve manier. U sluit de cursus af met praktijklessen en een toets.

De praktijklessen en het afsluitende examen kunnen ook gevolgd worden bij Stichting Evenementen EHBO Rotterdam-Zuid.

Meld u vandaag nog aan voor de online E.H.B.O cursus van MijnEHBO.nl

Verzekeraars

Indien u aangesloten bent bij één van onder staande verzekeraars, worden de kosten van de cursus geheel of gedeeltelijk vergoed na het behalen van het Diploma Eerste Hulp van Het Oranje Kruis. Alleen het behalen van het theoriebewijs is niet voldoende. Mogelijk vergoeden ook andere verzekeraars de cursus, vraag hiernaar bij uw verzekeraar.

Ons instituut is voor de A.E.D opleiding & en de Reanimatie opleiding erkend en gecertificeerd door de Nederlandse Reanimatie Raad. Stichting Evenementen EHBO Rotterdam is lid van de NIKTA en de ERC. Stichting Evenementen EHBO Rotterdam werkt samen met GHOR.

Mijn EHBO